Bu Blogda Ara

24 Haziran 2012 Pazar

Acemi'den Mim :)

 Bir kaç yıldır bloglarınızı takip ediyorum hatta blog açmamda ki ilham kaynağım sizlersiniz ilk mimi size atmak istedim.Bu mimde dizi karakterlerine ödül vermenizi istiyorum.Umarım yaparsınız.bunusevdim , hikaruivy , kimbapsushi , koreesintisi , lafeablog , narsistprenses


En çok güldüğüm karakter : Dok Go Jin (The Greatest Love)



En Tatlı Aşık : Tartışmasız tabiki Choi Han Kyul ( Coffee Prince )


En Cool Karakter : Kim Joo Won ( Secret Garden )


En Karizmatik Karakter : Hyun Ki Joon ( Lie To Me )


En Tatlı Gülen Kız Karakter : Go Mi Nam ( You're Beautiful )

En Yakışıklı Karakter  : Lee Gak ( Rooftop Prince )


En Güzel Ses Tonu : Tae Kyung ( You're Beautiful )


En Uyumlu Karakterler : Choi Han Kyul - Go Eun Chan


En Tatlı Erkek Karakter : Jeremy ( You're Beautiful )


En Güzel Ağlayan Erkek : Bunu da hiç ama hiç düşünmeden cevaplıyorum. Cha Moo Hyuk ( MİSA )


En Özendiğim Çift : Artık Coffee Prince yazmıyorum ama onun  yeri ayrı zaten :D Park Ha - Lee Gak ( Rooftop Prince ) bende çatıma bir prens düşmesini istiyoorum


En Çok Nefret Ettiğim Karakter : Se - Na ( Rooftop Prince ) Allah onun müstahakını vermesin lanet kız nefret ettim nefreet.


En Tatlı Kız Karakter : En en favori kadın oyuncum So Ye-Jin dir o yüzden Park Gae-İn (Personal Taste )


Yazımı burda bitiriyorum okuduğunuz için teşekkürler :) 



4 yorum:

  1. Merhaba blogunu yeni gördüm hayırlı uğurlu olsun :) Öncelikle çok mutlu oldum İlham Kaynaklarından biri olduğum için :) Teşekkürler mim içinde en kısa zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben sana teşekkür ederim cevabını bekliyorum :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun blogun öncelikle. Mim için ve güzel sözlerin için çok teşekkürler, cevaplamaya çalışiciğim ama bekleyen 5 tane falan mim olduğundan söz veremiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende teşekkür ederim cevaplarsan mutlu olurum :)

      Sil