Bu Blogda Ara

23 Haziran 2012 Cumartesi

Bir Gong Yoo Aşkı Var ki İçimde...

Bir Gong Yoo Aşkı Var ki İçimde...
Gong yoo ile ilk tanışmam çoğu kişi gibi benimde Coffee Prince ile oldu bu diziyi arkadaşımın önerisiyle izledim ama biraz geç izledim tabi,arkadaşım beni uyarmıştı dizideki çocuk çok yakışıklı aman diyim gözün kaymasın diye :D ilk bölümü izledikten sonra(O sıralar Lee Min Ho'cuydum.) ''aman merak etme tatlım pek içime sinmedi bu çocuk zaten dedim ''demez olaydım diziyi bir günde bitirdim ve onun sıcacık gülüşü içime işledi dostlar bir insan nasıl bu kadar güzel gülebilir ki sorarım size? O zamandan beri yani 2 yıldır her zaman bir numarada kendisi
                Favori fotoğrafım bu olur ayrıca bu dövmeden istiyorum :)

2 yorum:

  1. Yetrince Gong hayranı vardı yav sen nerden çıktın böyle cık cık cık :P

    Blogunu an itibariyle keşfettim ama keşfediş postumun Gong'a ilan-ı aşk ettiğin bir post olması hiç hoş olmadı. Neysee =D

    Hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D 2 yıldır aşkımı itiraf ediyorum ama duymuyor kendisi :( bunu blog açarak göstermek fena olmaz diye düşünmüştüm ama bu tepkin çook sertti :D

      Sil