Bu Blogda Ara

24 Haziran 2012 Pazar

Secret Garden (Bahçelerin En Büyülüsü )

İşte Coffee Prince'ten sonra en sevdiğim dizi Secret Garden çoğu Kore severi etkilediği gibi beni de etkiledi bu dizi hemde öyle böyle değil.Şarkılarını ezberledim Gil Ra İm'in mesaj sesini kendi mesaj sesim yaptım Kim Joo Won'un tekerlemesini bile izledim öyle psikopata bağlattı bu dizi resmen aşık oldum :D Dizimizi tanıtacak olursak Gil Ra İm aksiyon filmlerinde dublörlük yapan bir kızımız.Diğer kdramalarında olduğu gibi sakar,çirkin,bakımsız yada saf bir tip değil aksine çok zeki ve seksi kendisi.Kim Joo Won ise yakışıklı,kibirli,zengin bir adam.Rastlantılar sonucu karşılaşıyorlar ve birgün bir evden aldıkları şarabı içtikleri günün ertesinde vücutları değişmiş olark uyanıyorlar.Bu fantastik konu bize mükemmel bir aşkı gösteriyor.Dizide Hyun Bin'den sonra ki favorim tabi ki Oska'yı oynayan Yoon Sang Hyun kendisi bir popstarı canladırıyor dizide.Biraz yaşlı olsa da ben yaşlı severim dostlar. :D 30 yaşın altında beğendiğim hiç bir erkek olmadı şu zamana kadar hayırlısı(Jang Geun Suk hariç) Oska'nın aşkı Yoon Seul'u çok beğendim tatlı kız ikisinin arasında ki ilişki ise süperdi.Bir de yönetmenimiz var Jong Soo bu adama çok kıl oldum. Spoiler (bu yönetmenin olduğu en sevdiğim sahne Ra İm ile yatarken Joo Won'un araya girmesi çook komikti :D ) Kısacası izleyin izlettirin izlemeyenlere haber ulaştırın izlesinler .




İşte tekerleme sinirlenince söylemek çok hoş oluyor :)


Bu da dizinin şaheser soundtracklarından biri Hyun Bin söylüyor ve mükemmel söylüyor.

Yazımı sonlandırırken Hyun Bin'in bir an önce askerden gelip dizi çekmesini dört gözle bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder