Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2012 Pazar

1 Günde 4 Film

Kore sinemasının şöyle bir içine giren her kişinin izlediği filmleri ben henüz izleme fırsatı bulamamıştım.Hazır boş vaktim varken oturdum bu 4 filmi arka arkaya izledim.Çok beğendiğim de oldu idare eder dediğimde.

    Only You / Always

Film gözleri bir kaza sonucu görmeyen bir kız ile eski bir boksörün yaşadıklarını anlatıyor.Bu film beni öldürdü.Ağlamaktan sesim kısıldı zaten.Ben herşeye ağlayan bir insanım kitaplara,dizilere hatta Teoman'ın Çoban Yıldızı klibine bile ağlamıştım :) Mazoşistim sanırım çünkü ağlamayı çok seviyorum.Dün de öyle bir gündü.MİSA ile beni ağlatan So Ji Sub bu filmde de tabiki ağlattı.Öncelikle mükemmel rol yapmışlar So Ji her zaman ki gibiydi zaten puslu puslu gözlerle bakıyor gel de ağlama.Ayrıca kız çok güzeldi.Mükemmel bir hikaye mükemmel bir kurguydu A Moment to Remember dan sonra en sevdiğim dramlar arasına girdi bu film hiç düşünmeyin izleyin derim.

You're My Pet

Jang Geun Suk izlemeden olmaz dedim dizilerini izlemişim zaten bide filmlerine bakayım dedim ilk olarak bu film gözüme çarptı eğlenceli gözüktü ki zaten öyleymiş.Ji Eun Yi iş kolik bir kadın çok mükemmel olduğu için bir türlü aradığı aşkı bulamamış.Kang İn Ho ise ünlü bir balet evsiz kalınca arkadaşı onu ablasının evine götürüyor ondan 6 aylık kirayı peşin alıp ablasıyla İn Ho'yu yalnız bırakıyor.Tam ablası evden atacakken isterse onun köpeği olabileceğini söylüyor.Kısaca böyle bir konusu var.Beğendim ancak beni iten bir şey vardı Jang Geun'un saçları.Neden saçını Beethoven Virus teki gibi yapmazsın ki çok yakışıklısın yazık ediyorsun dedim.Filmi izlerken ben böyle bir Momo istiyorum diyip kapımın önüne baktım tabi ki bir kutu yoktu.Konu biraz absürt olsa da eğlenceli bir film sıkılırsan aç izle eğleniyorsun.


Baby and Me

Bayıldım.Öncelikle bu bebeğe bayıldım.Jang Geun'a bayıldım.Mason ünlü bir bebek olmuş bu filmden sonra hak ediyor bence.Film çok komikti bana Adam Sandler'ın Big Daddy filmini hatırlattı ama onun gibi bunu da sevdim.Neden daha önce izlememişim bu filmi.Film bir lise öğrencisinin markette alışveriş yaparken arabasına konan bir bebek sonucu hayatının değişmesini konu alıyor.Kesinlikle izleyin.



My Black Mini Dress

Yoon Eun Hye hayranlığımı bir yazımda dile getirmiştim.Bu film de uzun süredir bir köşede izlenmeyi bekliyordu.Sex and the city çakması gibi geldi bana.O filmi sevmediğim için bu filmi beğendim yani idare eder.Sıkılınca izlenir.Ancak bana çok kopuk bir film gibi geldi.Bir amaç yoktu filmde.YEH oynamasa izlemezdim.Üniversiteden arkadaş olan 4 kişinin hayatını konu olan sıradan bir film.İdare eder.






Bu yazımda burada sona eriyor.Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder