Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Çok yönlü yazı :)

Bu aralar günlerim çok monoton geçiyor.Ayrıca bazı videolara feci takmış durumdayım.Şu sıralar Dream High izliyorum, 11.bölüme geldim.Önyargılarım yüzünden yine cillop gibi diziyi kaçırıyordum az kalsın :) Yuh Türkiye'de bile yayınlandı nasıl izlemezsin falan demiş olabilirsiniz normal.Ancak tanımadığım insanların oynadığı dizileri izlemiyordum önceden.Ama ordan oraya derken bu takıntı yok olmaya başladı.Kpop içine girmemle ünlü grupları falan tanır oldum.Şu ana kadar sadece erkek gruplarını dinliyordum(CN.Blue,JYJ,Shinee,SS501,Big Bang,2PM vb.)ancak aşağıda ki video sayesinde Suzy'e olan ön yargım kalktı.Bu şarkıya bayıldııııım.Eski bir şarkı gerçi ama her zaman ki gibi geç keşfettim :D



Bunun yanında You've Fallen For Me'nin bana kattığı aşık olduğum hatta telefonuma zil sesi bile yaptığım Kang Minhyuk'un o yumuşacık kadife sesiyle can bulan şarkı Star vazgeçilmezim oldu resmen.İşte :


Bu reklamın daha önce sadece Hyun Bin kısmını izlemiştim ama gel gör ki sadece o yokmuş bu videoda Jang Geun Suk mu ararsın Big Bang mi yoksa JYJ hatta 2PM,Kim Hyun Joong bir ben yokum reklam çok şukela olmuş.




Çok uzun bir yazı oluyor ancak bu son video bunu da paylaşıp gidiyorum.Dream High'ın 2.bölümünde Jason'un dans ettiği o harika parça Ne-Yo'nunmuş zencileri çok severim öyle böyle değil çok başarılılar.Bu da bir örnek.İyi seyirler herkese :)

Dip Not :Asla izlemekten bıkmadığım şu video var ki 2 yıldır hiç mi bıkmaz insan paylaşmassam içim rahat etmezdi ah Gong Yoo ah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder