Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2012 Pazar

Protect the Boss Klişe Yıkıcı

Şu an bu yazıyı o kadar heyecanla yazıyorum ki daha diziyi bitireli 1 dakika bile olmadı hemen atladım klavyenin başına yazayım ki insanlar hemen bu diziyi izlesinler istedim.Boşuna demiyorum bu dizi resmen klişe yıkıcı Kore dizilerinde olan o klasik konuyu burada bulamazsın.Aşk yok mu? var tabi ki var hemde en güzelinden.Ancak ne kızımız saf,salak ne de oğlanımız acayip havalı ve karizmatik.Dizide ki her karaktere hayran kaldım ayrıca nefret ettiğim bir adet bile kişi olmadı.Yok arkadaş çıkmıyor zorluyorum ama kötüler bile şeker burada.Zaten tam olarak kötü bile değiller.Başroldeki kızla oğlanı ilk izleyişim.İkisine hayran kaldım.Sadece ikisine değil ülkemize gelmiş olan JYJ'nin Jae joong'u da acayip gözüme girdi nasıl bir tatlılıktır bu.Şarkılarını dinlerdim.Yoochun'un dizilerini de izledim ancak bu çocuğu hiç kanım almamıştı.Şu an kendimi dövüyorum :D Ayrıca bir de ikinci kızımız var Personel Taste'nin kötü kızı İn Hee,Favorim diyorum.Diziye ayrı bu kıza ayrı güldüm şeker mi şeker,çocuk mu çocuk :P Bu yazıyı dizinin konusunu anlatmak için yazmıyorum açıkçası sadece içimden gelenleri anlatıyorum ve size izleyin diyorum.

Bakar mısınız bu tatlılara nasıl izlenmez bu dizi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder