Bu Blogda Ara

4 Temmuz 2012 Çarşamba

Rooftop Prince (Çatı katı Prensi)



Şu sıralar dershane dönemim çok yoğun olduğu için yazı yazamamıştım.Hazır boşum, göz bebeklerimden biri olan diziyle ilgili bir yazı yazayım dedim.Çoğu kişinin hayran kaldığı 2012 yapımı muhteşem bir dizi bu.Herşeyiyle muhteşem tek bir kusur göremiyorum.Çiftin uyumundan,konu akıcılığına,kötü karakterlere kadar herşeyi süperdi bu dizinin.Öncelikle konuyu şöyle açıklayayım bundan 300 yıl önce ki Joseon döneminde başlıyor konu veliaht prensesin öldürülmesi üzerine prensimiz Lee Gak(Micky Yoochun) yanına 3 adam toplayarak bu cinayetin izini sürüp katili bulmaya çalışıyorlar ancak bir takım kötü adamlardan kaçarken günümüze transfer oluyorlar ve burada ölen prensese çok benzeyen Hong Se-Na ile tanışınca bir sürü gizemli olay beraberinde geliyor.
Konuyu özetlemek gerekirse kısaca bu.Diziyi izlerken sende düşünüyorsun ne oluyor acaba burada diye çünkü her bölüm bir sır keşfediyorsun.Ancak birşey söylemeden geçemiyorum bu Se-Na ve Tae-Moo izlediğim diziler içinde gördüğüm en kötü karakterler .Diziyi izlerken Se-Na cadısına az küfür etmedim doğrusu :) Yoochun dizide iki farklı karakteri muhteşem şekilde oynamış.Özellikle Lee Gak'ın sesi ben çok etkiledi.Daha önce hiçbir dizisini izlememiştim daha çok müzikte takip ediyordum onu ama bu diziyle aslında ne kadar yakışıklı olduğunu gördüm ve onuda haremime aldım hemde üst sıralardan :D Bu dizide sevdiğim diğer şey ise o 3lü oldu bana biraz Kaichou Wa Maid Sama dakileri hatırlattılar.Yani onlar kadar komiktiler favorim Yong Sool böyle goril görünümlü şaşkın erkekleri çok seviyorum nedense :)

                    Dizinin en sevdiğim şarkısı bu oldu gerçi diğerleri de çok güzeldi.
Siz siz olun asla bu diziyi izlememezlik yapmayın İyi Seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder