Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2012 Salı

Yoon Eun Hye Hayranlığı

Kore diyince Gong Yoo'dan sonra aklıma gelen isim Yoon Eun Hye oluyor.Çünkü bu kızın tüm dizilerini izledim.Düşlerimin Prensi,Coffee Prince,Lie To Me...Hatta Personel Taste'yi izlerken bile karşıma çıktı.Anladığım kadarıyla seveni de çok sevmeyeni de.Ama ben çok ama çok seviyorum.Benim bir sorun olarak gördüğüm öpüşememe bu kızda yok.Park Shin Hye olsun Goo Hye Sun olsun geliyor seni dünya yakışıklısı çocuklar öpüyor sen kazulet gibi duruyorsun azıcık duygu kat di mi? :D Her neyse Yoon Eun'un yaptığı her işi sevdim.Mükemmel bir yeteneği var bence.Ayrıca çok güzel olduğunu belirmeme gerek yok.Kısaca bu kız dizi çeksin ben de izleyeyim diye bekliyorum...


Bu güzel video ile yazımı sonlandırıyorum.Okuduğunuz için Teşekkürler :)

2 yorum:

  1. Yoon Eun Hye'yi bende severim.Oynadığı dizileri de mutlaka izliyorum.Bence de çok iyi bir oyuncu ve dediğin gibi;bu kız dizi çeksin ben izliyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşünüyoruz demek ki ama hala görünürde bir dizi yok yorumun için teşekkürler :)

      Sil