Bu Blogda Ara

6 Aralık 2013 Cuma

Geç Kalmış Bir Yazı :)

Yine tasarlanmasının üzerinden çokça zaman geçmiş benim nazik totomun yerinden kalkıp bir şeyler yazmamın vakti geçmiş.Bu kadar ara vermeyim daha çok yazayım diyorum ama blog yazmada eski enerjimi bulamıyorum.Ama bugün geldi bu enerji hemde gece birde :D Öncellikle izlediğim dizileri size aktarmak istiyorum.

Future Choice


Ben hangi YEH dizisini beğenmemişim ki.Tabi ki bu diziyi de beğendim bir de yanında fangirl olma unsurlarımdan biri olan Yonghwa varsa tadından yenmez yılın dizisi olur falan demiştim.Ancak beklentilerimi yeteri kadar karşılayamadı ve bende öyle büyük bir etki bırakmadı dizi.Evet konu güzeldi değişikti ama maalesef senarist bu işi becerememiş.Açık uçlu sonları severim aslında hiç bir fan grubunu(birinci erkek ve ikinci erkek olayı)kızdırmamak adına mantıklı bir gidişat ama bu kadar açık uçlusunu görmedim doğrusu :D Bende diğer YEH dizilerinin etkisini tabi ki bırakmadı ilerde açıp izlemem yani tekrar.İşin özü bu dizi Eh'lik bir diziydi.İzlenilebilir ama hatırlanamaz.Yoon'um boşver annem gel bak seninle bir dizi çekelim nasıl güzel oluyor yanına verdik mi So Ji'yi dadından yenmez :D

Heirs


Pehh koskocaman bir hayal kırıklığı.Her şey sıradan farklı olan hiç bir şey yok.Fakir kız var zengin oğlan var kötü ikinci zengin oğlan var fakir kızdaki uber şans yine var her ne hikmetse tüm oğlanların aşık olduğu yetmiyormuş gibi kolejde okuması ayrıca bir fakire göre giydiği kıyafetler cidden uber şans.Bu dizi bana göre tam bir fiyaskoydu.Beklentilerimin altında olmasının yanında keşke beklemeseymişim.Şu diziyi sadece Woo Bin için izliyorum bide radyocu çocuk Hyo Shin.Gerisi boş.LMH fanlarını tatmin edecek düzeyde bir dizi ancak benim gibi PSH hayranını PSH'den soğutabilecek bir dizi.Bu rol o kadar iğreti durmuş ki üzerinden bir an önce tatlı Lee Gyu Won'a yada bana benzeyen parçası Go Dok Mi'ye dönmesini istiyorum.Eski PSH'yi özledim.

Her yerde ''Yılın Dizisi''olarak görülsede bence ''Yılın Fiyaskosu''

Not:Ancak LMH sana sözüm yok balım yakışıklısın evet güzelde rol yapıyorsun ama ağlamaktan helak oldun be yavrum yaşlandırdı seni bu dizi Personal Taste'ye dön!

Secret/Secret Love


Allah'ım sana geliyorum.Dram tarihinin en iyi dizisi.Kore Dizi tarihine adını altın harflerle yazdıran bence 2013 yılının EN İYİ dizisi.(dram konusunda tabiki romcomda hala Master's Sun)Bu dizi tüm tabuları yıktı bu dizi tüm kötü karakterleri deviren bir iğrenç savcı doğurdu.Bu dizi için söyleyebileceğim tek bir eksi yan bile yok hepsi bu kadar mükemmel olmamalıydı.Ji Sung yıktı geçti yani ortalığı.Protect the Boss'taki karakteriyle bunu karşılaştıramıyorum bile 360 derecelik bir dönüş.Yayında ve yapımda emeği geçen abilerimi ablalarımı ayakta alkışlıyorum ^^Bu diziyi yalvarırım izleyin ve eğer beğenmezseniz bana vurmanıza izin vereceğim :D Hönkürerek,Böğürerek ağladım ve buna değdi.

Dip Not:Beni dinlediğiniz ve tüm fangirllüğüme katlandığınız için teşekkür ederim.Ayrıca bu yazıyı yazmada bana en büyük desteği veren ve beni terk edip Perulara kaçan en yakın arkadaşım Güler'e selam yolluyorum.Adios Guler ^^

Valla bu son not: Gong Yoo'm yeni film çekti malumunuz internete düşsünde izleyim.Önümüzdeki haftalarda Running Man'e katılacak heyecanla beklemekteyim.Bakınız buda filmin afişi çok yakışıklı biliyorum. :) 








3 yorum:

  1. Secret ahh favori dizim benim yok böyle bir dizi yav

    Bu arada secretdeki abla endless love dizisine başladı hatta ilk bölümü yayınlandı dizinin tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır hemen listeme aldım zaten yaz tatili başlarım,teşekkür ettim :)

      Sil
    2. Dizilerini nereden izliyorsun bilmiyorum ama yeppudaa ya gelirsen spo sayfasına da gel beraber dizi hakkında konuşuruz :D

      Sil