Bu Blogda Ara

7 Aralık 2013 Cumartesi

Running Man Üzerine Bir Yazı ^^


Ay koştum geldim canlar hemde sadece bir gün sonra yepyeni bir yazı ile karşınızdayım çok hızlı oldu biliyorum :D
Ancak daha fazla dayanamadım ve artık Running Man üzerine yazı yazmanın vakti geldi diye düşündüm.Bildiğiniz üzere yada bilmiyorsanız hemen söyleyeyim Running Man Kore'de Pazartesi-Salı günleri yayınlanan Reality Show.Sürekli 7 üyemizin(eskiden bu sayı 9'du ancak Song Joong Ki ve Lizzy kendi programları için ayrıldı.Zaten malumunuz Joong Ki'cik askerde bekliyoruz yolunu : /  ) yanı sıra her hafta konuklar oluyor.Bu programı yazıya dökmemin bir sebebi de müptelası olmam. 


Şunların şebekliklerine bakar mısınız :) Üyeler halinde incemeye başlayalım.Belli bir sıralamaya koyamam onları hepsi benim bebeklerim gibi :D Ama istisna olarak Kwangsoo'ya boş değilim :D

Yoo Jae Suk



Kendisi programın MC'si olup ayrıca Kore'nin ulusal MC'si olarak bilinir.Daha önce X-Man'de beraberdik kendisiyle ayrıca Family Outing ve hala yayınlanan Happy Together'da izlemekteyim.Hayatımın bir parçası oldu resmen.Şebek surat ifadesinin yanı sıra bir çok kişininde ideal tipidir.Bunun nedeni aşırı komik ve mükemmel bir insan olması olabilir.Programın ilk başlarından ilk önce elenen 3 yarışmacıdan biriyken(Diğerleri Kwangsoo ve Suk Jin) birden açılmış ve en güçlü ikinci yarışmacı olarak anılmaya başlandı.Diğeri malumunuz kas adam Jong Kook.Lakapları arasında yeşil renginin üstüne yapışmasından dolayı Çekirge,2 tane özel bölümde ajanlık yaptığı için Yoomes Bond,kendisine Bruce Wills dediği için Yooruce Wills var.Çok uzun yıllar MC'lik yaptığı için programa katılan çoğu ünlüyü tanıyor ve bu diğer üyeleri arada sinir ediyor :D Jong Kook'a yaptığı Yoon Eun Hye göndermeleri beni yaran en büyük esprilerden biri.(Bunun sebebi X-Man'de Jong Kook-YEH arasında skandal çıkması) Kwangsoo ile birlikte Yoo-Lee olarak anılıyor.Bunun sebebi UEE'nin konuk olduğu bölümde sloganlarının ''U-EE Bogoshipta'' ile benzerlik göstermesi.Ayrıca Kwangsoo-Suk Jin ile birlikte ''Hapishane 3'lüsü'', Suk Jin ile ''Suk kardeşler'' olarak anılıyor sebebi ikisinin 20 yıldan fazladır çok yakın arkadaş olması arada Suk Jin Jae Suk'u Jong Kook'tan kıskanıyor :D Ayrıca Song Ji Hyo'nun sevgilisi olduğunu açıkladığı bölümde Jae Suk Haha ile sevgili taklidi yapmıştı bu yüzden Yoo-Ha olarakta biliniyorlar.

Kim Jong Kook


Tabiki programın en güçlü adamı olmasından mütevellit aldığı lakaplarda ona göre bakınız : Sparta-Kook(hatta Jong Kook koşmaya başladığında This is Spartaa repliği çalıyor arkada :D),Komando,Koç Kook,Kaplan,arada sırada yaptığı şirinlik abidesi hareketlerle de Kooki olarak biliniyor.


En zayıf noktası kadınlar olduğu için hep ordan vuruyorlar garibi.En başta YEH tabiki X-Man'deki skandal hala Running Man gündeminde.Programdaki ilişkilerine gelirsek.Sürekli Gary ve Haha ile aynı gruba düşüp onları yönettiği için ''Kim Jong Kook ve iki çocuğu'' olarak anılıyorlar.(Ayrıca Haha ile birbirlerine benim küçük kardeşim ve benim büyük abim diye sesleniyorlar)  Song Ji Hyo ile birlikte birden fazla oyunu kazandıkları için ''SpartAce''(Ace Song Ji Hyo'nun lakabı),son olarak yayınlanan 174 bölümün tamamında KwangSoo ile tom ve jerrycilik oynadıkları için Giraffe ve Tiger olarakta biliniyorlar.(Giraffe--KwangSoo'nun takma adı zürafa demek)

Lee Kwang Soo




O Asya Prensimiz(Tayvan'daki hayran kitlesinden ötürü hatta çoğu Asya ülkesinde),o zürafamız,o ihanetin ikonu,o yeri geldiğinde kız olan bir Kwang-ja.Benim programdaki en sevdiğim üye, birinci sırada Kwang Soo ikinci sırada diğer üyeler bulunuyor.Kendisini Nice Guy'da ve Wonderful Radio'da izlemiştim.Ancak onu tanımakta geç kalmışım.Yemin ediyorum şuna güldüğüm kadar kimseye gülmedim hayatımda.Yaptığı o saçma robotik dansı olsun,Joong Ki'yi kıskanması olsun,her fırsatta Jong Kook'a vurmak için ortamı kollaması olsun bitiyorum zürafama.Suk Jin ile birlikte ''Kolay Kardeşler'' olarak anılıyorlar hatta aynı takımda olurlarsa sloganları ''Feel-Touch-Cross'' JYP'nin katıldığı bir bölümde ikisine şarkı yazmıştı ki yarılmıştım :D Suk Jin,Haha ve Kwang Soo programın ihanet üçlüsü olarak bilinirler her fırsatta diğer üyeleri satarlar :D



Şu da meşur robotik dansı :D



Kendisi programdaki en şanssız kişidir.Her zaman en kötü olaylar onun başına gelir.Resmen mıknatıs gibi çekiyor ancak bunların hepsinin bir program olduğunu unutmayalım.Gerçek hayatında tam bir ideal erkek arkadaş olduğunu düşünüyorum.^^


(Kwang-Ja)

Ha Dong Hoon ( HAHA)


Penguen,Haroro(Kore'deki çizgi film karakteri Pororo ile olan şaşırtıcı benzerliği yüzünden bu adla anılıyor),Roro,Kid ve son olarak Playboy olarak anılıyor.Evlenene kadar olan tüm bölümlerde gelen tüm kız idolleri tavlamaya çalışmıştır kendisi.Suzy'ye feci şekilde takıntılı gerçi Suzy'yi sevmeyen bir erkek yoktur sanırım :D Bu tatlı mı tatlı şeker mi şeker Haha'nın yakın zamanda bir çocuğu oldu ancak kendisi hala bir çocuk :D Programın benim için 2.neşe kaynağı Kwang Soo'dan sonra.Kim Jong Kook'un çocuklarından biri olduğunu ve ihanet eden üçlüden biri olduğunu söylemiştik.Ayrıca üyeler kendi isimlerini Hollywood'daki aktörlere benzetmeye çalışırken ortaya Harat Pitt gibi bir şey çıkmıştır :D

Monday Couple



Tabi ki bu ikiliyi ayırmak gibi bir niyetim yoktu.Bu ikilinin oluşma aşaması şöyle gelişmektedir.Running Man Pazartesi ve Salı çekilmekte olup bu ikili nerdeyse her pazartesi bölümünde aynı grupta yer almıştır.Hatta bu çiftin salı günü pek bir etkisi olmadığı hakkında şakalar dönmektedir :D Ji Hyo programda Boş Ji,Bayan Boş,Ace(bir kız olmasına rağmen sürpriz bir şekilde çoğu oyunda kazandığı için-Yorumum farklı yerlere çekildiği için düzeltmek istiyorum burada söylemek istediğim şey güce dayalı oyunlarda Jong Kook'u bile yenmiş bir insandır kendisi kesinlikle kadınları aşağılama gibi bir şeyden bahsetmedim ama her şeyde olduğu gibi bu konuda da bazı  insanlar anlama olayını beyinleriyle yapmıyorlar.)olarak anılır.
Miss Mong :D


Gary ise yalan söyleyemediği için ''uysal,sakin Gary'' olarak anılmakla birlikte. En İyinin seçildiği maçı kazanarak Sürprizlerle Dolu Gary olarakta bilinir.

not:Monday Couple gerçek olsun lütfeen.

Ji Suk Jin



Büyük Burunlu Abimizdir kendisi.Easy Brother'ların en büyüğüdür.Gerçi programdaki en büyük kişi orası ayrı.Ayrıca Yarış Başlatıcı derler bu abimize çünkü her oyunda ilk elenen kişi odur.O elendikten sonra asıl yarış başlıyor diye dalga geçerler yazık :D Yoo Jae Suk'un 20 yıllık kankasıdır.Ayrıca ''i sweaaaar'' adlı videosuyla ben dahil tüm running man izleyicilerini ve yarışmacılarını gülmekten kırmaktadır.Sözü edilen video :


Ayrıca feci komik bir insandır.Yer yer zekice yapılmış çok ince esprileri vardır :D

Song Joong Ki 41.bölümde oyunculuk kariyerine odaklanmak için programdan ayrılmıştır.Ve o bölümde yaptığı konuşmayla beni ve running man üyelerini ağlatmıştır.Cidden üzülmüştüm umarım askerden dönünce tekrar programa döner.Boşuna ona Zeki Joong Ki ve Aktif Genç Adam demiyorduk.Programa bir adet Flower erkeği lazım :D



Elimden geldiğince size bu şukela programı tanıtmaya çalıştım.Bunu okuyup eğer içinizden izlemek gelirse ve ararsa malesef türkçe altyazılısını bulamayacaktır.Sadece mühim idollerin katıldığı bölümler kendi fan siteleri tarafından çevrilmiştir.Ama üzülmeyin izledikçe İngilizceniz gelişiyor.Ayrıca Yonghwa 10 kez Suzy ve Nickhun 7'şer kez katıldıkları için onları daimi üye olarak görüyorum :D
Haftaya Gong Yoo konuk olacağı için böyle bir tanıtım yapmak istedim çok uzun oldu farkındayım.Ancak okuyan varsa bu kadar sabırlı olduğu için gözlerinden öpüyorum onu.Görüşürüz canlar ^^

DİP NOT : Programın çevirisi her hafta artık yapılıyor.O yüzden tüm Koreantürk ekibine hızlarından dolayı ve böyle harika programı Türkçe izlememizi sağladıkları için teşekkür ederim :)

19 yorum:

  1. ya varya gerçekten beni benden alan bi program:) türkiyedeki yarışma programlarınıın formatı hep aynı ve bence çok bunaltıcı:) hislerime tercüman olmuşsun valla tebrik ederim.bloğunu takip edeceğim çok hoşuma gitti:) başarılı tespitlerine devam etmeni diliyorum. ^menşure^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu gözden kaçırmışım çok özür dilerim :) kesinlikle haklısın Kore'deki formatlarla hiç bir alakası yok bizimkilerin azıcık benzemeye çalışsalar ne paralar kazırlar :D güzel sözlerin için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Song ji Hyo hangi bölümde sevgilisi olduğunu açıkladı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 82.bölümde ortaya çıktı ancak şu an ayrılar zaten

      Sil
  3. Ya ben bu programa bitiyorum hatta yanlış hatırlamıyorsam arada durdurup gülme krizine girdiğim çok oldu.

    Kwang soo bencede o ayrı benim en çok dikkatimi çeken ise kimse daha farkında bile olmadan yardıma ihtiyacı olan bir konuğa ya da üyeye anında yardım etmesi filmi çıkacak çok merak ediyorum o filmini ellerine sağlık :) bildiğim şeyler olsa da zevkle okudum :)))

    Ama artık çevirileri yapılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben yazıyı yazdıktan sonra çevirilere başladılar :D cidden haklısın o benim de dikkatimi çekti her konuğa yardım etmesi olayı falan.Ayrıca bu kadar benzerlik olamaz bende durdurup gülüyorum sonra devam ediyorum :D Yazımı okuduğun için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Dediğim gibi zevkle okudum <3

      Yeni yazılarında görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  4. Hepsini çok güzel tanıtmışsın. Yorumlarına bayıldım teşekkür ediyorum eski bölümlerini de çevirili izlemek isterdimesprileri harika kwanjanın bir ssevgilisi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için 2-3 yıl önce vardı ancak sanırım şuan boşta kendisi :) ayrıca eski bölümlerde 41'e kadar izleyebilirsin sanırım Joong Ki'nin hayranları çevirmiş olabilir.

      Sil
  5. "Bir kadın olmasına rağmen kazandı"??? Vay kadınlar aşırı güçsüz ezik beceriksiz ve sadece cinsel objeden başka bir şey olmamalarına rağmen yarışmada bir kadın mı var??? Ve "kız olmasına rağmen"kazanıyor mu???? ilginç.Kadın olmama rağmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lafı başka bir yerinden anladığın için yorumumu çevirmişsin onun dışındaki 6 yarışmacı erkek olduğu için ve yarışmalar güce dayandığı için öyle dedim ben de bir kadınım niye bir kadını aşağılayım ki ayrıca evet Ji Hyo cidden güçlü bir kadın ve gayet becerikli ve diğer erkeklerle arkadaş gibi cinsel bir obje değil umarım bir daha blogumu bu saçma yorumlarla kirletmezsin yorumunu sadece sana cevap vermek için yayınladım gereksiz insan...

      Sil
  6. merve biricik cok dogru demissin, katiliyorum

    YanıtlaSil
  7. Bu güzel yazı için teşekkür ederim. Her gün en az iki bölümünü izliyorum. Çok güzel bir program. Rica etsem YEH nun geldiği bölümü biliyorsun söyler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim ancak YEH henüz Running Man'e katılmadı :(

      Sil
    2. Ya ��izlediğim bir bölümde adı geçti de sanki katılmış gibiydi. Neyse gelir umarım o da ��

      Sil
    3. YEH 'in ismi 10'dan fazla bölümde geçti aslında :D Bunun sebebi yıllar önce yayınlanan X-Man programında Jae Suk,Haha ve Jong Kook ile birlikte YEH'de yer alıyordu.Hatta YEH ve KJK arasında skandal falan çıktı gazeteye haberleri çıktı,o kadar yıl geçmesine rağmen hala unutulmadı ve sürekli Jong Kook'a hatırlatıyorlar :D Daha detaylı bilgi için programın İngilizce altyazılısını izleyebilirsin :)

      Sil
  8. en güzel en eglenceli bölümler hangileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her bölümde eğleniyorum ancak İdol olimpiyatlarının olduğu bölümler, Yonghwa ile Suzy'nin konuk olduğu bölümler ve 175.bölüm cidden çok eğlenceli(bunun nedeni konuk Gong Yoo :D) .Ama bana sorarsan hepsini izle derim :D

      Sil