Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2014 Pazar

Neler İzliyorum? Neyi Bekliyorum?

Heirs'ın üstünden aylar geçmesine rağmen Shin Hye'me ısınmam aylar aldı cidden.Valla ne gudubet diziymiş be benim gibi PSH fanını amma soğutmuş.Resmen diziyi izledikten sonra hangi PSH resmi görsem kusur arar oldum Allah'tan atlattık bu zor günleri unnimle tekrar ısındık birbirimize :D


Eskiden 5-6 dizi takip eden ben artık bıkmış olacağım ki 2 diziye zor tahammül ediyorum.Bunun sebebi yavaştan show programlarının içine girmem olabilir.Eş zamanlı yayınlanan her programı takip ediyorum resmen ancak iş dizi izlemeye gelince tık yok hepsine burun kıvırıyorum.(Man from Stars ve You're All Surrounded hariç)

O zaman şu aralar öylesine başladığım dizi olan Marriage Not Dating ve resmine bakarak başladığım Trot Lovers dizilerinden bahsetmek istiyorum.

Marriage Not Dating




Evlenmek için ailesi tarafından baskı gören Gong Ki-Tae (Yeon Woo-Jin), baskıdan kurtulmak için Joo Jang Mi(Han Groo)'yu ailesine sevgilisi olarak tanıştırır.Aslında kız çocuğun en yakın arkadaşının kız arkadaşıdır.(höh cümleye bak :D)Kız sevgilisine evlenme teklif etmek için hazırlanırken oğlan ise kızdan kaçmanın yolunu arıyordur.Neyse bunlar bir şekilde ayrılırlar.Ancak Ki Tae ve Jang Mi sevgili gibi rol yapmaya başlayınca o çirkin şey kızı kıskanmaya başlar.

Bknz.Çirkin Şey

Adam cidden çirkin ya niye almışlar diziye anlamadım zaten 2.adamımız bile değil.

2.adamımız kendisi 2AM'in Jinwoon'u olur yakışıklım ya :D


Dizi genel anlamda fena ilerlemiyor.Yani yer yer komik.Zaten topu topu 6 bölüm yayınlandı akıbetini bilemeyiz.Sıkılıyorsanız başlayın :D

Trot Lovers


Bu diziye cidden bayıldım.Eunji zaten çok severim ayrıca Hyun Woo var Man From Stars'ın kötü adamı Sung Rok var.

Dizinin konusuna değinecek olursak eğer Jang Joon Hyun(Ji Hyun Woo) popüler bir müzisyen hatta kendine ''Müziğin Tanrısı'' diyor şebek :D Bir takım olaylardan sonra Joon Hyun gözlerden düşüyor.Bu yüzden şirketin başkanıyla konuşup kendisine albüm yapmasını istiyor.Başkan kabul ediyor ancak  bir şartı var Chu Chun Hee(Eunji)'yi  listelerde bir numara yapmak.Chu Chun Hee ise trot şarkı söylemeye bayılan babasının tefecilere olan borçları yüzünden evi terketmesinden dolayı kardeşiyle yaşayan bir kız.Acaba ünlü olabilecek mi?Bunlar nasıl aşık olacaklar? Bu sorunun cevabını ancak izleyenler bilir yani ben ni hahahah :D İzleyin canlar cidden yani.

Eunji'nin tatlılığa gel :D

Asıl olayımız başkanımız :D


Başkan cidden ayrı bir olay nasıl bir insan bir yıl içinde bu kadar farklı iki rol canlandırabilir?Bu adama cidden bayıldım oyunculuğu bir harika ve diziye cuk oturmuş.Ayrıca ses tonu da çok hoş.


Dizide ki şarkıyı çok beğendim hemen paylaşmak istiyorum.





Bu diziyi izleyin asla pişman olmazsınız hatta bu şebek surat için bile başlarsınız bu diziye ^^




Son olarak beklenen dizi : It's Okay,It's Love



Dizide yok yok. Jo İn Sung,Gong Hyo Jin,Lee Kwang Soo,Exo'dan D.O,Sung Dong İl

O kadar sabırsızlanıyorum ki bu diziyi izlemek için öyle böyle değil yani :D

Şunların şekerliğine bakın :D


Ve fragmanımız :



Kamera arkası gibi olmuş gerçi ama cidden çok eğlenmişler.Zaten bir işin içinde Zürafam varsa o iş harikadır tek kelimeyle Allah'ım çok heyecanlıyım :D

Bu uzun saçma yazıyı okuduğunuz için teşekkürler.Şimdilik ben kaçtım Adios Çingular :D













4 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim artık takip listemdesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah teşekkür ederim hoşgeldin o zaman :) senin de bloguna baktım ama bulamadım linkini at bende seni takip edeyim :)

      Sil
  2. Ben de eskısı kadar tat alamıyorum :/ ve bende su ıkı dızıyı oylesıne ızlıyorum gıbı. Marrıege not datıng bıraz fazla yapısık bır dızı canımı sıkmaya basladı her an bır opme durumları oldu son ızledıgım bolunde baya sogudum. Trot lovers dedıgın gıbı egkencelı ve cok guzel ama bır sey eksık benı ıcıne cekemıyor :/ ve baskaan ^_^ man from the stars da oynuyordu dımı ılk gordugumde boyle bır ulperdım adamın oyunculugu nasıl ıslemısse ıcıme sonra da cok sevdım esas adam o olsa keske dıye dolanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marriege not dating artık izlemiyorum beni de pek sarmadı :D Başkan çok tatlı çok şeker olsa da ben başrolden vazgeçemiyorum :D Bu arada hoşgeldin bloguma :D

      Sil