Bu Blogda Ara

16 Eylül 2014 Salı

It's Okay That's Love : Kesinlikle +18 Değildir :D


Açılın ben geliyorum der gibi bir Gong Yoo gifiyle yeni yazımın kapılarını sizlere aralıyorum.Yine koptum buralardan kendimi kitap okumaya verdim biraz uzak kaldım ancak yepyeni bir dizi inceleme yazısıyla karşınızdayım.Başlıktan anlaşılacağı üzere ilginç konusuyla eleştiri oklarına tutulan bir diziyle karşınızdayım bu sefer.Bir önceki yazımda sanırım bu diziyi büyük bir merakla beklediğimi sizinle paylaşmıştım ve emin olun beklentimi fazlasıyla karşıladı.Kişisel yorumuma geçmeden önce kısaca konudan ve oyunculardan bahsetmek istiyorum.

                                           Dizi Adı: It's Ok, This is Love (English/literal title)
                                           Okunuşu: Gwaenchana, Sarangiya
                                           Orijinal Adı: 괜찮아, 사랑이야
                                           Yönetmen: Kim Kyu-Tae
                                           Yazar: No Hee-Kyung
                                            Kanal: SBS
                                            Bölüm: 16
                                           
Konusu : Jo in Sung ''Jang Ja Yeol'' adlı gizem romanı yazarı aynı zamanda radyo Dj'i olan takıntılı bir adamı canlandırıyor. Gong Hyo Jin is ''Ji Hye Soo'' adlı bir psikoloğa hayat veriyor.Bu iki karakterimizin bir şekilde hayatları kesişiyor ve onları bol sürprizli yepyeni bir hayat bekliyor.



Yani kısaca bu şekilde anlatabilirim sanırım.Zaten diziye başlayacak olanlar kendilerini bol şoka hazırlasınlar.Çünkü dizi sürprizlerle dolu.Bu diziyi izlemek için şu yukarıdaki resme bakmanız yeterli çünkü kadro yeterince mükemmel.

Yazımın başlığına gelecek olursam bir çok yerde ve diziyi izlediğim sitenin altındaki yorumlarda dizinin çok aşırı bir cinselliğe yöneldiğini yazan yorumlar okudum ancak kesinlikle öyle değil.Zaten başroldeki kızımızın hastalığı sekse olan korkusu.Bu konuyu işleyen bir dizide tabi ki cinsellikte olmalı.Ama bu bahsettiğimiz cinsellik sadece lafta kalıyor çünkü sadece bunun hakkında konuşuyorlar.İlk baştaki hastalar bu konuya yönelik o kadar.Hani sürekli bir yatak sahnesi falan yok :D Zaten dizinin yaş ortalaması belli hepsi kıdemli oyuncular ikisininde sevgilisi var gerçek hayatta ve bu yollardan geçmişler nedense onların gerçekçi öpüşmesi birilerine dokunmuş.Demem odur ki eğer peri masalı ve sahte Park Shin Hye (gözleri pörtleterek öpüşme) öpüşmesi görmek istiyorsanız bu dizi ve bir kaç dizi hariç geri kalan tüm dizilerde bunu bulabilirsiniz.



Lee Kwang Soo dizide Troutte Sendromu olan ve ailesi tarafından reddedilmiş Hee Soo ile aynı evde kalan Soo Kwang'ı canlandırıyor.Tabi ki bu diziye Giraffe için başladım :D Ancak şunu söylemeden geçemeyeceğim Kwang Soo çok büyük bir iş başarmış ve rolünü mükemmel oynamış.Troutte sendromu heyecanlı durumlarda ortaya çıkan insanın hapşırma ve öksürme karışımı bir ses çıkardığı bir tik hastalığı.




Ayrıca dizide Soo Kwang- So Nyeo ilişkisini cidden beğendim.Lee Sung Kyung aslında bir modelmiş ve bu onun ilk dizisiymiş ancak kız çok güzel cidden çok güzel.Gözleri çok değişik bir kere ve saçlarına cidden hayran oldum aklımda boyatma düşüncesi var biri beni tutsun :D






D.O ise dizide Jae Yeol'un büyük hayranı olan lise öğrencisi Han Kang Woo'yu canlandırıyor.Sanırım bu D.O'nun ilk dizisi pek fikrim yok ancak onu da çok beğendim gayet başarılı özellikle ağlama sahnelerinde.Böyle o ağlayınca içim bir tuhaf oluyordu :(


Dizinin bir önemli detayı ise müzikleriydi kesinlikle.O kadar güzel OST'lar vardı ki tam sahneye uygun,sözler mükemmel,söyleyenlerin sesleri bir harika.



EXO'dan Chen ise sesini bu şarkıda bizlere göstermiş.EXO'nun yaptığı şarkılarda hepsinin sesini yakalamam zor oluyor ancak solo çalışmalarda anlayabiliyorum seslerini ve Chen'in sesi bir harika :)

Dizinin finali : Beklentimi karşıladı evet.Zaten Kore senaristlerinden daha fazlasını bekleyemezdim.Çünkü final yazmakta berbatlar.Ama bu dizide finali beğendim hiç bir konu havada kalmadı güzel bir sondu.

Ve bir kez daha bizi bu şaheserle buluşturduğu için yönetmene teşekkür ediyorum.Okuduğunuz içinde teşekkür ediyorum :D

Bakınız şu şaheser :D

Yine uzun bir yazı oldu ya ama diziyi izleyin bak pişman olmazsınız ! ^_^














3 yorum:

  1. Ellerine sağlık^^ Hala tamamlayamadığım için bi kaç kısmını okumadım ama çok güzel olmuş :) Dizi güzel, konu, güzel, oyuncular ayrı güzel tam izlemelik! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten spoiler olmasın diye fazla detaylı anlatmamaya çalıştım :D Beğendiğin ve okuduğun için ben teşekkür ederim asıl :)

      Sil
  2. Canımcım mimin var bende :)

    YanıtlaSil