Bu Blogda Ara

8 Kasım 2014 Cumartesi

Umut Vaat Eden Filmler




Biraz geç döndüm ama döndüm sonuçta :D Öncelikle Merhaba Pek Sevgili Okurlar.Bu yazımda sizlerle gelecek olan filmlerden benim için umut vaat edenleri paylaşmak istiyorum.Kore dünyası engin bir deniz ve neredeyse her gün yeni dizi ve filmler çıkıyor.Bu filmlerin bazılarında benim pek sevgili oyuncularım Gong Yoo ve Yoon Eun Hye ' de var.O halde başlayalım.

After Love-2015

Park Shi Hoo-Yoon Eun Hye



Bu film o kadar çok konuşuldu ki anlatamam.Her zaman YEH'in en büyük hayranlarından biriyim ancak Koreli fanları cidden fazla abarttılar bu filmi.Hatta öyle ki sırf Yoon'un yaklaşık bir ay önce açılan fan cafesine gelen nefret mesajları yüzünden Yoon cafeyi kapattırmak zorunda kaldı.Tabi ki nefret mesajları fanlarından değil anti-fanlarından geliyordu ancak gelen mesajlar sadece Yoon'a yönelik değil ailesine,arkadaşlarına,cafe çalışanlarına hatta daha çekilmemiş filmin yönetmenine kadar uzayan bir olaydan söz ediyoruz.Gerçi fanları da pek destek çıkmadı bu filme bunun nedeni Park Shi Hoo'nun skandalıyla alakalı olsa gerek.Ancak ortada yetişkin bir adamdan söz ediyoruz.Özel hayatının medyaya taşınması onun suçu değil sonuçta.Ayrıca öyle çok büyük tepki verilecek bir konu yok ortada sadece film çekiyorlar evlenmiyorlar :D Ben ne olursa olsun bu filmi bekliyorum çünkü iki tarafta kabul ettiler.

A Man and A Woman-2015

Gong Yoo-Jeon De Yeon


Filmimiz bir yasak aşkı konu alıyor.Kadın başrolden zerre haz etmesemde bu filmi sadece ve sadece Gong Yoo için beklemekteyim.Kendisi sadece 2 tane film çekip 1 dizide konuk oyuncu olduktan sonra benim sinirlerimi yeterince zıplattı zaten.Hayır anlamıyorum ben bu adamı hem yakışıklı,hem yetenekli,aşırı derecede romantik komedilere yakışıyor ama hala 1 tane dizi çekmedi 3 yıl olacak nerdeyse.Neyse sakinim bir tane daha filmi onaylamış 2015 için onun adı ise ''To Busan''zombilerle alakalı bir film olacakmış.

Dorihwaga-2015

Suzy-Ryoo Seung Ryong-Kim Nam Gil




Bir pansori hocasının aşık olduğu öğrencisinin krala cariye olmasından sonra yazdığı ''Dorihwaga''müzikalini konu alıyor.Joseon yani Kore'nin krallık döneminde geçecek olan filmde pansori olarak bahsettiğimiz şey Kore'ye özgü geleneksel bir müzik türü.Filmin çekimleri çoktan başladı.Konu cidden değişik ve gerçek bir hikayeden alınmış.Güzel bir kadro merakla bekliyorum.

Mutant - 2015 & ?

Lee Kwang Soo - Park Bo Young


Yeterince saçma bir konuya sahip olan bu filmi pek sevgili Giraffe için beliyorum.Bunun yanında filmde Lee Chun Hee'de var ki acayip severim onu da.Bayan başrol kızımız çok hoş biri gerçek hayatta yakın arkadaş ikisi bekleyip görelim.

Filmin konusuna küçücük değinmem gerekirse,bir kız internette erkek arkadaşının balığa dönüştüğü hakkında bir haber yayımlıyor ve bir gazeteci olma yolunda olan Lee Chun Hee ise bu hikayenin gerçekliğini araştırıyor.Kwang Soo balığa dönüşen erkek arkadaşı,Bo Young ise bu durumu internete yayan kız arkadaşı canlandırıyor.


Fashion King - 2014

Sulli-Joo Won



Bu film belki de benim en heyecanla beklediğim film :) Çünkü filmin kadrosu süper gerek başroller,gerek yan roller gerek konuk oyuncular (Nana-Han Hye Jin vs.). Filmin konusu ise dünyanın en muhteşem adamı olmaya karar veren Joo Won ve Joo Won'un ilgisini çekmek için stilini değiştiren Sulli.Pek yakında film yayınlanır diye düşünüyorum.O yüzden beklemedeyiz.

Yani şuan açıklanan gelecek projeler arasında en çok dikkatimi çeken bu filmlerdi.Önümüzdeki günlerde yeni bir film açıklanır benim ilgimi çekerse sizlerle paylaşırım hep beraber bekleriz filmleri :D Yazımın sonuna geldim ancak en yakın zamanda yeni başlayan Birth of a Beauty ve yeni biten My Lovely Girl hakkında bir yazı yazacağım.

Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere Çingular :3 :)










2 yorum:

  1. İlk filmdeki ikili dikkatimi çekti çıkınca bakmayı düşünüyorum :D Birde centilmendeki adamın yeni filmi çıkacak kiralık katil bir sonra ki hedefine aşık oluyor onu merakla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o adamı çok severim ama bak gözümden kaçmış teşekkür ederim bu güzel haber için :)

      Sil