Bu Blogda Ara

3 Mart 2015 Salı

Unutmuşum Ben Bu Postu : Fated to Love You Harikası ^^


Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!Tüm gün evde otursam da elim her gün klavyeye gitse de bir türlü postlarımı tamamlayamıyorum.Taslakta bekleyen 10'a yakın yazı var.Bir türlü karar veremiyorum hangisini yazacağıma neyse konuyu fazla dağıtmadan biz dizi inceleme yazısına hoş geldiniz :)

Karşınızda çok güzel bir romantik-komedi var kemerlerinizi bağlayın çünkü bir salyangozun hayatına yakından bakacağız ^^


Adı : Fated to Love You
Yapım Yılı : 2014
Yayın Kanalı : MBC
Bölüm Sayısı : 20
Türü : Romantik-Komedi

Öncelikle bu diziyi izleyeli baya zaman oldu.Ama hala her sahnesi hatırlıyorum ve yazıyı bitirdikten sonra açıp tekrar izleyeceğim :D

Kısaca Konusu : Kim Mi Young (Jang Nara) yani Salyangozumuz bir firmada sözleşmeli çalışan olan bizim tabirimizle getir-götürücü bir kızımız.Dünyanın en şanssız,en ezik,en görünmez insanı gibi.Lee Gun(Jang Hyuk) ise Lee ailesinin 9.nesilden gelen tek varisi.Çok zengin ve çok güzel bir kız arkadaşı var,büyük annesinin tek hayali Lee Gun'un evlenmesi.Ancak oğlumuzun kız arkadaşı balerin ve iyi yerlere gelmedikçe evlenmek istemiyor.Çok istediği seçmeleri geçemeyince bunu fırsat bilen Lee Gun mükemmel bir evlilik teklifi organize ediyor.O sırada bu şanssız kızımız üzerindeki şanssızlığı kırıp bir tatil kazanıyor şirketten ve bu ikisi o tatil yerinde karşılaşıyorlar.Kader ağlarını örüyor ve uyandıklarında ikisi de aynı yatakta buluyorlar kendilerini :D

O sahne şu şekilde :D


Dizi inanılmaz akıcı ilerliyor.Nasıl hızlı izlediğimi anlatamam.Tabi ki yine biraz geç izlemiş olmanın verdiği pişmanlığı yaşadım :D Bir makine icat etmek istiyorum böyle şukela dizileri bana haber versin diye :D

Jang Nara bir türlü ısınamadığım kadın oyunculardan biriydi ancak bu diziyle bunu kırdım.Kadın aşırı sevimli bunun rolle ve yanındaki adamla alakası olabilir bilmiyorum :D

Dizinin konusu oldukça farklı yani orijinal bir senaryo tabi ki,başka bir ülkeden alıntı olsa da bence Kore versiyonu çok daha iyi olmuş.

Mercimeğin fırına veriliş anı :D


Dizi bana göre 2 sezon gibi.Gelişen olaylar çerçevesinde 2 sezon izlemiş gibi oluyoruz bir yerden sonra tamamen olaylar değişiyor ve bu diziyi daha izlenilir kılıyor.

Tek bir bölümde bile sıkılmadım aksine daha çok eğlendim.Jang Hyuk inanılmaz bir oyuncuymuş ben bunu geç fark ettim :( 

Yan karakterlere geçecek olursak.İkinci erkeğimiz bu sıralar yüzüne çok aşina olduğumuz Choi Jin Hyuk.

Dizilerde değişmeyen bir klişe varsa o da ikinci erkeği her yönden mükemmel yapmak.Adam zengin,yakışıklı,kibar,karizmatik vs. Jin Hyuk dizide ''Komşu Oppa''mız olan tasarımcı Daniel.Ömrü kız kardeşini aramakla geçmiş.Ama o sırada okuyup adam olmayı da ihmal etmemiş :D Salyangoz'a çok iyi davrandı onu çok mutlu etti  ama bilmediği bir şey vardı gaddar Koreli senaristler bu meteora mutluluk nasip etmeyeceklerdi çünkü o şanssız ikinci adamdı -.-


Wang Ji Won ise dizide Lee Gun'un kız arkadaşı Kang Se Ra'ya hayat veriyor.Güzel,zarif bir balerini canlandırıyor.İşi her zaman bir adım önde.Başına ne geldiyse hep bu yüzden geldi kızım katlanacaksın.Ama kız ne olursa olsun karizmasını bozmadı yani o çirkef ikinci kızlardan değildi içiniz rahat olsun ama melekte demiyorum bakın ^^

Dizinin OST'ları çok güzeldi.Ancak benim en çok beğendiğim VIXX'den Ken'in söylediği ''My Girl''şarkısı.



İşte dizimiz bu şekilde.Kesinlikle izlemelisiniz sonu çok güzel bitiyor tatmin edici.Adam gerçek hayatta evli olmasa kıza gerçekten aşık sanırdım o derece mükemmel oynamış rolünü.Demem odur ki izleyin,izlettirin bu güzel diziyi.Şimdiden iyi seyirler,okuduğunuz için teşekkürler :)

Diziden bir kaç fotoğraf paylaşmalıyım diye düşünüyorum.

Adamda ki havaya geeel :D




Bu arada unutmadan dizinin en beğendiğim kısımları Lee Gun'un hunharca,fütursuzca gülüşlerinin olduğu bölümler :D Allahım aklıma geldikçe gülüyorum.Sadece bir tanesi var ama bununla idare edin,paylaşıyorum ve kaçıyorum :D




Not : Resimler alıntıdır. / Images are quoted .








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder