Bu Blogda Ara

24 Nisan 2015 Cuma

Kill Me Heal Me : Üzüntüden Ölüyorum Neden Bitti? :(


Yine uzun bir aradan sonra bomba gibi bir diziyle dönüş yapıyorum.''Kill Me Heal Me'' tabularımı yıkan, Coffee Prince'i tahtından indiren,hayatım boyunca izlediğim tüm dizilerin içerisinde en iyi dizi olarak tarihe geçti.Resmen bayıldım o kadar sevdim ki dizi bir kaç ay önce bitmiş olmasına rağmen hala alışamadım böyle bir boşlukta gibiyim.Şu an kafamdaki tek soru ben bu dizinin yerini nasıl dolduracağım ?


Dizinin konusunu anlatmaya gerek duymuyorum çünkü her bölüm sürprizlerle dolu hiç spoiler alınmadan izlenmesi gereken bir dizi bence.Ama karakterleri oynayan aktörümüz Ji Sung'u izninizle ayakta alkışlıyorum.Bırakın bu adama Kore'de ödül verilmesini Oscar'ı alsa az gelir.O karakterler arası geçişte şive,bakış,tavır,mimik bu kadar mı güzel değişir? Bir an için dizide 7 tane başrol var sandım o kadar mükemmel bir oyunculuk :)





 Sakin uysal ''Cha Do Hyun'',karizmatik psikopat ''Shin Se Gi'',sakin intihar meyilli çocuğumuz ''Ahn Yoseob,benim favorim olan manyak çatlak fangirl kız kardeş ''Ahn Yo Na'', 7 yaşındaki bebiş '' Nana'', Spoiler vermediğim Mr.X ve herkesin abisi alkolik denizci Perry Park ^^


Rolünü iyi yapan sadece Ji Sung değil tabi ki.Dizideki her karakter rolünün hakkını verdi.Bunlardan biri de Hwang Jung Eum.Oh Ri Jin psikolog ama daha yeni.İkiz bir kardeşi var Oh Ri On.Dizide bayıldığım nokta Oh Ri Jin'in ailesiydi.Acayip tatlılardı böyle git onlarla yaşa sıkılmazsın yani :D Oh Ri Jin'in yürek burkan bir öyküsü var kızın yaşamadığı şey kalmadı spoiler vermeyecektim burada bitti :D Dizi boyunca Se Gi ve Cha Do Hyun arasında kalan Ri Jin sizce kimi seçti derseniz eğer diziyi izleyin derim ^^ Ri Jin'in en sevdiğim yönü abisiyle ilişkisi bazı sahnelerde yarıldım onlara bazı sahnelerde ise acayip üzüldüm :(


Dizi de Yo Na karakterinden sonra en sevdiğim karakter Oh Ri On'du.Park Se Joon rolünü layıkıyla yerine getirmiş kesinlikle.Ri On dizi boyunca çift kişilikli gibiydi diyebiliriz.Herkese gözüken tarafı ve ciddi gizemli kişiliği.Kendisini Won Bin kadar yakışıklı bulan egoist arkadaşımız bana göre Won Bin'den daha yakışıklı ^^

İşte bu sahne yok mu hala gülerken ağlıyorum bu sahneye acayip komik :D Şimdi tek başına izlenince pek komik gelmeyebilir ama o kadar ciddi bir sahneden sonra vedalaşırken bunu yapmaları aşırı komikti :D


Diyorum size bu çocuk komedi dizilerinin aranan kişisi :D


Dizide ki bana göre en komik iki sahne vardı hemen onları da sizinle paylaşayım :D

Birinci sahne muhteşem karizmatik Se Gi'mizin döner sandalyeyle birlikte uzaklaşması :D


İkinci sahne ise aniden gelişen rap savaşı :D



Bu videoları görüp hala izlememiş olanınız varsa izlesin.Eğer izlemek istemiyorsanız benimle irtibata geçin sizi ikna edeyim :D Bu arada Sekreter Park'ı unutmamak lazım o da az bir rolde değildi.Dikkatimi çeken şey sanki Heirs'tan sonra kendisinin hiç bozmadan bu diziye gelmiş gibiydi aynı tavır ama bu kötü bir şey değildi adam komik dağılın.

Dizinin OST'si bir harikaydı söylemeden geçemiyorum.Yazımı burada sonlandırıp sizi dizinin her ruh haline uyan şarkısıyla baş başa bırakıyorum.Okuduğunuz için teşekkürler ^^



Not : Dizinin sonundan bahsetmemişim ama bahsetmeye gerek yok bu kadar güzel bir diziye yine bu kadar güzel bir final yakışırdı.Final şaşırtıcı,üzücü ve olması gerektiği gibi bitti.Koreli senaristlerin final yazamama sorununa rağmen beni tatmin eden bir final oldu.


Not : Resimler alıntıdır. / Images are quoted .

4 yorum:

  1. Vicdan azabı gibi yapıştı bu dizi bana heheh on altıncı bölümde izlemeyi bıraktım da ben :DD Bu gidişle devam edeceğim sanırım :DD

    Bu arada mimi alabilirsin canım hemen ekliyorum seni de mimdaşım sen yeter ki iste :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle devam etmelisin canım ayrıca kendimi zorla mimlettim yine de beni kırmadığın için teşekkürler ^^ Hemen yarın yapıyorum :)

      Sil
    2. Olur mu zorla aşk olsun hem sen daha yaz dostum mimini de yapmadın unutmadım sanma müsait olduğunda iki mimi de yap bekliyorum canım :D

      Sil
    3. Tabi araya vizeler girince ben onu tamamen unuttum ikisini beraber yayınlayayım yarın o zaman ^^

      Sil