Bu Blogda Ara

28 Nisan 2015 Salı

Mim : Sorular ve Cevaplar :)


Yine bir mim ile karşınızdayım sevgili okuyucular.Sevgili Hatice'ye zorla kendimi mimlettim.Benim yazımı okuduktan sonra ona da bir göz atın derim çok eğlenceli yazmış :) Buyrunuz linki :^^TIKTIKTIK^^

-En son okuduğun kitap?



En son Ejderha Dövmeli Kız'ı okudum.Gayet sürükleyici bir kitap tavsiye ederim.






-En son izlediğin film?



Son olarak Endless Love isimli filmi izledik arkadaşımla.Sürekli film izlediğimiz için artık film kalmadı ve bu film biraz çerezlik aşk filmi.







-Siyah mı beyaz mı?



Siyah benim favorim rengim beyaz ise giymeyi en çok sevdiğim renk :D Biraz kararsız kalmakla beraber siyah diyorum.


-Tiyatro mu sinema mı?



2 yıl tiyatroya giden biri olarak oynamaktan çok zevk alıyorum.Ama sinema benim için çok ayrı bir yere sahip.Film izlemeyi çok seviyorum.Hele özlemle beklediğim bir filmi sinemada izlemeye bayılıyorum,o yüzden cevabım sinema :)






-Mesaj mı aramak mı?



Telefonla konuşmaktan pek hoşlanmam yani pek samimi olmadığım insanlarla.Ama samimi olduklarımla tabi ki konuşmayı severim.


-Hep olmasını istediğin hayalin?



En büyük hayalim gelecekte istediğim konumda olmak.Bunun yanı sıra bir Kore bloggerı olarak Uzakdoğu'ya gitmek istiyorum ^^


-Gelecekte kendin için ne düşlersin?



İlk başta sağlık ve mutluluk.Daha sonra ise başarılı olmak.


-Burası olmasa hangi ülkede yaşamak isterdin? Neden?



İzmir'i çok seviyorum ve Türkiye'de ki en sevdiğim şehir.Eğer başka bir şansım olsaydı Paris'te yaşardım rüyalar şehrim orası yani Fransa diyorum :)





-Bloguma on üzerinden kaç verirsin? Devamlılığı için tavsiyen ne olur?



Benim ilk samimi olduğum blogger kendisi yani benim açımdan.Benim yazılarımı hep okuyor ve yorum yapıyor çok istikrarlı bir okuyucu.Sürekli blogunu güncelliyor her yazısını okumaya çalışıyorum.O yüzden puanım:9 orada 1 puanı nazarlık olarak kırdım canım :D



Bir mimin daha sonuna geldik.Okuduğunuz için teşekkürler :)

Not : Mim'i paslamayı unutmuşum :D Bu güzel mimi sevgili Hikaruivy ve Nabrut'a paslıyorum kolay gelsin şimdiden :)


Not : Resimler alıntıdır. / Images are quoted .

3 yorum:

  1. Ay su gibi aktı yazı ne zaman bittiğini anlamadım valla canım :D

    Yav bana bu mimi paslayan arkadaşıma sekiz vermiştim. Oda bana yorum yaparken ''İkidir sekiz alıyorum yav :)'' demişti. Hahah bende ikidir dokuz alıyorum. Etme bulma dünyası dedikleri bu olsa gerek :D

    Ellerine yüreğine sağlık cevapladığın için mutlu oldum <3 Bir de kimseye paslamamışsın unuttun mu yoksa başka bir sebep mi var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl okuduğun için ben teşekkür ederim.Dediğin gibi resmen etme bulma dünyası olmuş :D Bu arada iyi ki hatırlattın uzun süredir mim cevaplamadığım için paslamayı unutmuşum :D

      Sil
  2. Merveciğim http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/05/alskanlklarm-mim.html mimlendin canım haberin olsun hemen yap :D

    YanıtlaSil